czwartek, 25 lipca 2013

Niedopracowane tekstury graficzne w Nostale

Zajmuje się właśnie funkcją auto chodzenia. Zatrzymałem się na chwile (kilka godzin :D) na etapie wyświetlania mapy Nostale w Gui NexBota. Obliczenia co do obecnego położenia x, y naszej postaci co chwile mi się nie zgadzały. Na jednej mapie wyświetlało poprawnie a na innej błędnie. Zastanawiałem się gdzie zrobiłem błąd i po 2 godzinach odkryłem że ja funkcje napisałem poprawnie, to Client gry jest zbugowany :)












Na tym obrazku widać że moja postać na mapie Nostale stoi w odpowiednim miejscu jednak współrzędne odczytywane w bocie i wyświetlane na tej samej mapie pokazują co innego :)



















W tej lokacji jest wszystko w porządku.
Wnioskuje że dzieje się tak dlatego że Ci co projektowali mapę lokacji z pierwszego screena nie dopracowali jej i niektóre tekstury są większe niż pozostałe. Taki błąd występuje w wielu lokacjach.
Hehe nieświadomie utrudnili mi prace nad botem :)

1 komentarz: